História

V roku 1910 firma Henryk Franck a synovia založila Fabrykę Środków Kawowych S.A. (Kávovinový výrobný závod) v Skawinie, aby sa v nej už o rok neskôr začala výroba kávovinovej zmesi. Značky vyrábané v Skawinie, ako napríklad Enrilo, káva Kneipp, Francka, káva Figowa, Webera alebo Abisynki, boli v predvojnovom Poľsku široko známe a ich popularita sa dá porovnať s popularitou... Inky.

Keď v roku 1971 poľskí vedci vytvorili recept na instantnú kávovinu Inka, nikto nečakal, že sa stane až taká populárna. Pozná ju každý, celé generácie. Táto jemná kávovinová zmes, vyrobená zo 100% prírodných surovín, si získala srdcia nielen v Poľsku, ale svoje uznanie si získala aj v mnohých ďalších krajinách po celom svete. Pozrite sa, ako sa menili jej obaly...

O značke

Inka je značka s poľskou dušou a dlhoročnou tradíciou. Spája sa s prírodou, s tým, čo je zdravé a pomáha udržiavať rodinné tradície. Inka je synonymom kategórie kávovinových zmesí, ktorá bola vždy lídrom na trhu.

Inka je dobrá vo svojej prirodzenosti. Toto strategické heslo značky, používané ako slogan v jej komunikácii, dokonale odzrkadľuje jej hodnoty. Inka v sebe spája prirodzenosť, priaznivý účinok na telo a potešenie z chuti. Spotrebiteľom ponúka pocit starostlivosti o naše zdravie a zdravie svojich blízkych, pocit bezpečia a podpory toho, čo je poľské. Široké portfólio adekvátne potrebám moderného spotrebiteľa zaručuje dvojité potešenie – z chuti a výživy. Inka má status kultovej značky, je synonymom svojej kategórie. Spotrebitelia tvrdia, že ak značka existuje tak dlho bezo zmeny, musí byť naozaj dobrá. Niet divu, že Inka je nesporným lídrom na trhu. Je to najznámejšia a najobľúbenejšia kávovina na trhu.

Stereotyp tohto nápoja, ktorý je synonymom Poľskej ľudovej republiky, sa zmenil: zdravý charakter, množstvo odrôd a jeho chuť sú atraktívne nielen pre tých, ktorí ju radi pili už v detstve. Väčšina dospelých Poliakov, ktorí hovoria o „kávovinovej zmesi”, majú na mysli: „Inku”.

Tento úspech je nepochybne výsledkom skúseností a znalostí, rešpektu k dlhoročnej tradícii a starostlivosti, s ktorou značka pristupuje k potrebám svojich zákazníkov. Potvrdzujú to prestížne ocenenia, ktoré dokazujú odhodlanie spoločnosti zlepšovať a dôsledne zvyšovať úroveň kvality, ako aj vysoký štandard a európsku úroveň. Značka Inka bola ocenená vyznamenaním „Poznaj dobrą żywność” (Spoznajte dobré jedlo), „Perła FMCG” (Perla FMCG), „Produkt na Medal” (Produkt na medailu), „Superbrands Polska Marka” (Superbrands Poľská značka), „Effie” a jej majiteľ, firma Grana, získala prestížne ocenenie "Inwestor w Kapitał Ludzki" (Investor pre ľudský kapitál) a „Diamenty Forbes’a” (Diamanty Forbsa).

O marce Inka

This website uses cookies to improve your user experience. You can manage cookies settings in the options of your web browser. Click on ‘I agree’ button, and this box will not appear again.

I agree