Inka je dobrá vo svojej prirodzenosti. Toto strategické heslo značky, používané ako slogan v jej komunikácii, dokonale odzrkadľuje jej hodnoty. Inka v sebe spája prirodzenosť, priaznivý účinok na telo a potešenie z chuti. Spotrebiteľom ponúka pocit starostlivosti o naše zdravie a zdravie svojich blízkych, pocit bezpečia a podpory toho, čo je poľské. Široké portfólio adekvátne potrebám moderného spotrebiteľa zaručuje dvojité potešenie – z chuti a výživy. Inka má status kultovej značky, je synonymom svojej kategórie. Spotrebitelia tvrdia, že ak značka existuje tak dlho bezo zmeny, musí byť naozaj dobrá. Niet divu, že Inka je nesporným lídrom na trhu. Je to najznámejšia a najobľúbenejšia kávovina na trhu.
Stereotyp tohto nápoja, ktorý je synonymom Poľskej ľudovej republiky, sa zmenil: zdravý charakter, množstvo odrôd a jeho chuť sú atraktívne nielen pre tých, ktorí ju radi pili už v detstve. Väčšina dospelých Poliakov, ktorí hovoria o „kávovinovej zmesi”, majú na mysli: „Inku”.
Tento úspech je nepochybne výsledkom skúseností a znalostí, rešpektu k dlhoročnej tradícii a starostlivosti, s ktorou značka pristupuje k potrebám svojich zákazníkov. Potvrdzujú to prestížne ocenenia, ktoré dokazujú odhodlanie spoločnosti zlepšovať a dôsledne zvyšovať úroveň kvality, ako aj vysoký štandard a európsku úroveň. Značka Inka bola ocenená vyznamenaním „Poznaj dobrą żywność” (Spoznajte dobré jedlo), „Perła FMCG” (Perla FMCG), „Produkt na Medal” (Produkt na medailu), „Superbrands Polska Marka” (Superbrands Poľská značka), „Effie” a jej majiteľ, firma Grana, získala prestížne ocenenie "Inwestor w Kapitał Ludzki" (Investor pre ľudský kapitál) a „Diamenty Forbes’a” (Diamanty Forbsa).